Меню

Ранното развитие на човешкия потенциал като кауза

Ранното развитие на човешкия потенциал като кауза

Кампанията „Рекламирай с кауза“ на фондация „Дневникът на мама и татко“ цели да привлече вниманието на бизнеса към каузата ранно детско развитие

Започна кампанията „Рекламирай с кауза“ на фондация „Дневникът на мама и татко“ и едноименната платформа за родители. Кампанията цели да привлече вниманието на бизнеса към каузата ранно детско развитие. Социалноотговорни компании могат да рекламират и едновременно с това да допринасят за каузата в рамките на 2020 г. Рекламата им гарантира аудитория от над 2 милиона родители с деца до 8 г. чрез сайта namama.bg, както и достигането до 24 000 майки на новородени, които получават книжката „Дневникът на мама и татко“ като подарък от почти всички родилни отделения в страната.

Както доказва икономистът и нобелов лауреат Джеймс Хекман, първите години от живота са най-важни за формирането на ключовите компетенции и здраве, които ще бъдат нужни на възрастния човек, за да се справя успешно в живота и работата си. Затова фондацията адресира именно този период, като предлага иновативен модел на споделена грижа между родители и лични лекари. Целта е подобряване на взаимодействието между родителите и наблюдаващите децата лекари. В рамките на програмата ще бъде тестван прототип на нова детска здравнопрофилактична карта.

Очаква се новият модел да подобри ефективността на профилактичните прегледи в първата година на детето, както и ангажираността на семейните лекари и цялото семейство с провеждането им.

Подкрепете програма „Споделена грижа“ на фондация „Дневникът на мама и татко“,  като се включите в кампанията „Рекламирай с кауза“ или станете неин поддръжник и дарител.

Още по темата

Искате да получавате възрастов бюлетин?

Искате да получавате възрастов бюлетин?

Създайте профил с възрастта на вашето дете. Това е първата стъпка, за да получавате текстовете, които подготвяме за вас, точно когато са ви нужни.  

Създаване на профил

Харесай ни във Facebook